Готова робота!

Програма, яка реалізує трьохвимірну модель сцени з використанням OpenGL

Купити за 85 грн.
views 56

Курсова робота

з дисципліни «Інженерна та комп’ютерна графіка»

Постановка задачі: Створити прикладну програму, яка реалізує трьохвимірну модель сцени з використанням можливостей бібліотеки Direct X або OpenGL на вибір. Застосувати можливості бібліотеки при реалізації візуальних ефектів, таких як накладення текстури на об’єкти сцені, прозорість текстури та освітлення. Реалізувати можливість керування сценою

Основні можливості бібліотки OpenGL…… 4

Візуальні ефекти………… 6

Освітлення…………. 6

Туман…….. 6

Тескстура……. 6

Практична частина……. 8

Інтерфейс програмного середовища….. 9

Список літератури……. 10

 

Основні можливості бібліотки OpenGL

У моїй курсовій роботі я використовував бібліотеки OpenGL, а точніше – розширення стандартної бібліотеки OpenGL від Ricardo Sarmiento. OpenGL – це стандартна бібліотека для всіх 32-розрядних операційних систем, у тому числі і для операційної системи Windows. Вона являє собою набір функцій, за допомогою яких можно виводити 2-х та 3-х мірні графічні примітиви, керувати ними, їх властивостями, способами виводу та ін. У своєму розширенні стандартної бібліотеки Ricardo Sarmiento класифікував процедури та функції OpenGL, і його бібліотека міститься у модулях: UrickGL і U3Dpolys, а також залучається до роботи майже стандартне розширення OpenGL – Glut(Glut.pas), в якому містяться набори корисних процедур для швидкої побудови різноманітних об’єктів в OpenGL.

Ієрархія основних класів в розширенні Ricardo Sarmiento має наступний вигляд:

Купити за 85 грн.

Написати коментар:

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *