Готова робота!

Програма, яка реалізує трьохвимірну модель сцени (OpenGL)

Купити за 85 грн.
views 61

Курсова робота

з дисципліни

«Обчислювальна геометрія та комп’ютерна графіка»

Зміст

Постановка задачі: Створити прикладну програму, яка реалізує трьохвимірну модель сцени з використанням можливостей бібліотеки OpenGL. Застосувати можливості бібліотеки при реалізації таких візуальних ефектів, як накладення текстури на об’єкти сцени, освітлення, туман. Забезпечити можливість пересування та обертання об’єктів сцени, пересування камери відносно сцени.

Основні можливості бібліотки OpenGL. ..3

Бібліотека розширення OpenGL  Ricardo Sarmiento……….3

UrickGL ………….3

U3Dpolys…………4

Ініціалізація. 5

Геометричні перетворення. 5

Побудова у просторі 5

Візуальні ефекти. 6

Освітлення……….6

Туман………….6

Прозорість…………….6

Текстура………..6

Практична частина. 7

Опис програмного середовища. 7

Структура програми: 7

Процедури програми. 7

Інтерфейс програмного середовища. 7

Список літератури

Купити за 85 грн.

Написати коментар:

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *