Каркас застосування – це підсистемний проект, створений з колекції абстрактних і конкретних класів і інтерфейсів між ними.

Підсистема створена додаванням компонентів з метою доповнення проекту, а також підтвердженням абстрактних класів у структурі.  Програма скелети схожі псевдокод, але дозволяє розбору, компіляції та тестування коду. Скелет полегшує програмування зверху вниз підхід, при якому частково функціональну систему з повним на високому рівні структур спроектував і реалізував, і ця система потім поступово розширити для виконання вимог проекту.  Програма скелета може бути також використаний як шаблон, який відображає синтаксису і структури широко використовуються в широкому класі задач.

Каркаси – помірно великі об’єкти, які можуть використовуватися повторно.

Види каркасів застосування:

· Каркаси системної інфраструктури (підтримка розро системних інфраструктур, таких як засобів зв’язку, користувацьких інтерфейсів і компіляторів).

· Каркаси інтеграції проміжного програмного забезпечення (стандарти і класи, які підтримують компоненти комунікацій і інформаційний обмін).

· Каркаси застосування підприємств (підтримка розробки специфічних видів, таких як телекомунікацій або фінансових систем).

· Каркаси є універсальними і розширені, щоб створити більше специфічних застосувань або підсистем. Розширення каркасів включає в себе:

  • Додавання конкретних класів, які наслідують операції абстрактних класів;
  • Додавання методів, які викликаються у відповідь на події, що розпізнані каркасом.

· Проблема каркасів – їх складність, яка означає, що пройде багато часу перед їх ефективним використаням.