Каркаси застосувань
Каркас застосування – це підсистемний проект, створений з колекції абстрактних і конкретних класів і інтерфейсів між ними.
Підсистема створена додаванням компонентів з метою доповнення проекту, а також підтвердженням абстрактних класів у структурі. Програма скелети схожі псевдокод, але дозволяє розбору, компіляції та тестування коду. Скелет полегшує програмування зверху вниз підхід, при якому частково функціональну систему з повним на високому рівні структур спроектував і реалізував, і ця система потім поступово розширити для виконання вимог проекту. Програма скелета може бути також використаний як шаблон, який відображає синтаксису і структури широко використовуються в широкому класі задач.
Каркаси – помірно великі об’єкти, які можуть використовуватися повторно.
Види каркасів застосування:
· Каркаси системної інфраструктури (підтримка розро системних інфраструктур, таких як засобів зв’язку, користувацьких інтерфейсів і компіляторів).
· Каркаси інтеграції проміжного програмного забезпечення (стандарти і класи, які підтримують компоненти комунікацій і інформаційний обмін).
· Каркаси застосування підприємств (підтримка розробки специфічних видів, таких як телекомунікацій або фінансових систем).
· Каркаси є універсальними і розширені, щоб створити більше специфічних застосувань або підсистем. Розширення каркасів включає в себе:
- Додавання конкретних класів, які наслідують операції абстрактних класів;
- Додавання методів, які викликаються у відповідь на події, що розпізнані каркасом.
· Проблема каркасів – їх складність, яка означає, що пройде багато часу перед їх ефективним використаням.